Reklamacje i zwroty

CZY CHCESZ ZWRÓCIĆ LUB ZAREKLAMOWAĆ KUPIONY U NAS PRODUKT?

Taka sytuacja może się zdarzyć i rozumiemy jak ważne jest dla kupującego szybkie i bezproblemowe załatwienie sprawy. Poniżej zamieściliśmy informacje, które pozwolą Ci szybko i wygodnie złożyć reklamację lub dokonać zwrotu towaru w ramach odstąpienia od umowy. Oczywiście, nie musisz korzystać z naszych formularzy, a skorzystać z innych lub samodzielnie sporządzić stosowne pismo. Masz tutaj pełną dowolność!

Na początku wybierz, która z opisanych opcji jest zgodna z Twoją sytuacją i pobierz odpowiedni formularz.


1. Chcę zareklamować produkt.

Zakupione przedmioty:

- dotarły do mnie uszkodzone;
- dotarły do mnie inne, niż zamówiono;
- dotarły do mnie i są niezgodne z umową.

W takim wypadku, możesz skorzystać z możliwości reklamacji i formularza, który znajduje się tutaj

Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres:

KIDS’ DEPOT/JOLLEIN POLSKA
ul. WIERTNICZA 127
02-952 Warszawa


2. Zmieniłem zdanie i chciałbym wszystkie lub część produktów zwrócić.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać w terminie 30 dni od dnia odebrania przesyłki.
Formularz odstąpienia od umowy znajduje się tutaj
Od chwili złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy masz 14 dni na wysłanie produktów, od zakupu których odstąpiłeś. 
Produkty powinny być należycie zabezpieczone na czas transportu i dostarczone na nasz adres. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił na własny koszt i ryzyko.

KIDS’ DEPOT/JOLLEIN POLSKA
ul. WIERTNICZA 127
02-952 Warszawa

W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny - tel. 575 993 996, lub mailowy: info@bebe-jou.pl

© 2017 Bebe-Jou Polska - Wszelkie prawa zastrzeżone